icon-rss-large

www.online-tv-kozvetites.com | Magyar és külföldi TV csatornák - Televízió adások, közvetítése Online élőben

Kövess minket: Youtube | Facebook | 34978 Követő



Hír TV online Közvetítés



Hír TV, a magyar hírcsatorna

Kövesse élőben az igazi közszolgálati híreket - Friss hírek, legfrissebb hírek, nemzetközi hírek, legyen jól informált

Kálmán Olga várva várt új műsora, az Egyenesen Kálmán Olgával hétfőn startol a Hír TV-n, este fél 8-kor. A műsor minden hétköznap ugyanebben az időpontban jelentkezik majd, hétfőtől csütörtökig új műsorokkal, pénteken egy válogatással a hét adásainak legfontosabb pillanataiból. Az új műsor címe és vizuális megjelenése egyértelműen a Kálmán Olga által felfuttatott brandre épít és emlékeztet, egyszerre újrakezdést és kontinuitást sugallva. A Hír TV Facebook-oldalán február 27-e óta reklámozzák a műsort, az alábbi plakáttal:

Már 2014-ben cikkeztek róla sajtóorgánumok, hogy Orbán Viktor miniszterelnök és a Hír TV-t tulajdonló Simicska Lajos között megromlott az évtizedes jó viszony. Az üzletember február elején egy interjúban „totális médiaháborúról” beszélt. Február 6-án lelkiismereti okokra hivatkozva nyújtotta be fel-, illetve lemondását Liszkay Gábor, a Magyar Nemzet főszerkesztője, a Hír Televízió elnöke, Gajdics Ottó, a Lánchíd Rádió főszerkesztője, Élő Gábor, az MNO főszerkesztője, Szikszai Péter, a Hír Televízió vezérigazgató-helyettese, Csermely Péter, a Magyar Nemzet főszerkesztő-helyettese és Szerető Szabolcs, a Magyar Nemzet főszerkesztő-helyettese.[38] A lépés váratlanul érte Simicska Lajost: a hírre magából kikelve becsmérelte a felállt vezetőket, és trágár kifejezéssel illette magát a miniszterelnököt is. A vezetők felmondása és Simicska Orbán Viktorra tett megjegyzése nyomán több műsorvezető és újságíró is távozott a tévétől és a vele egy portfólióba tartozó Magyar Nemzettől. A műsor fennállásának tizedik évfordulóján felmondott a rendkívül sikeres Célpont-stáb is, akik videoüzenetükben álltak ki a miniszterelnök mellett. A Célpont stábja – Bodacz Balázs időszakos stábtag kivételével – C-pont néven rövid ideig tovább folytatta oknyomozó műsorát az ellenzéki pártok ellen, melyhez a Napi Gazdaság, majd szeptember 1-jétől Magyar Idők néven biztosított a lap online felületet,[39] míg mások rövid időn belül az MTVA hírtelevízióvá átalakított, így a Hír TV riválisává vált, „ellen Hír TV”-nek emlegetett új M1 csatornáján bukkantak fel (például Földi-Kovács Andrea, Szabó Anett). A Célpont egyik frontembere, Kisberk Szabolcs azonban főszerkesztőként kapott új állást a Jobbik párthoz köthető jobboldali radikális N1TV-nél.[40] Ugyanakkor korábbi MTVA-sok viszont a Hír TV-hez igazoltak, mint például Szöllősi Györgyi, D. Bányász Gergő, Veiszer Alinda, Farkas Krisztina és Reisz András.[41] Emellett Kovács „Kokó” István ökölvívó is látható volt szeptembertől a televízióban, akinek helyét novembertől Horti Gábor vette át. Március 14-én Kövér László fideszes házelnök ezek után a Hír Televíziót és a Magyar Nemzetet „ellenzéki orgánumoknak” nevezte.[42] Néhány nappal később Rogán Antal arra szólította fel képviselőtársait, hogy lehetőleg ne nyilatkozzanak ezeknek a médiumoknak.[43] A Fidesz hivatalosan ugyan nem hirdetett bojkottot a csatorna ellen, a kormánypárti vendégek azonban szinte teljesen eltűntek a Hír TV-ből. A döntést több jobboldali közéleti szereplő, értelmiségi is bírálta.

2015. szeptember 21-től a Hír TV megújult arculattal, változatos műsorszerkezettel és új műsorvezetőkkel jelentkezik. Az arculatváltás kiterjedt a logóra, a grafikai elemekre, a főcímekre, a zenékre, a stúdiókörnyezetre és a műsorvezetők megjelenésére is. A műsorstruktúra jelentősen átalakult: az élő adás már reggel 6 órakor kezdődik, a műsorzárás pedig a korábbi éjfél helyett éjjel 2 órára tolódott ki. Több új műsor is indult: nyolc év után ismét jelentkezik a Reggeli járat. A három órás műsorfolyam híradókkal, időjárás-jelentéssel, lapszemlékkel és interaktív műsorelemekkel megszakított stúdióbeszélgetésekkel várja a nézőket. Korábban, már 18 órától jelentkezik a Magyarország élőben Szöllősi Györgyi és Bodacz Balázs vezetésével. A 20 órakor induló esti sávban tovább nőtt a politikai háttérműsorok aránya. Hétfőnként napi és hetilapok vezetőinek szereplésével látható a Főszerkesztők klubja. Kedden Kovács „Kokó” István vezet Középkezdés címmel sport-politikai vitaműsort. Szerda este kerül adásba a Szabadfogás, amelyben közéleti szereplők csapnak össze a hét legfontosabb hírei kapcsán. Péntekről csütörtök estére került át a Csörte Bella Leventével és négy vendégével, pénteken pedig a Mi lett vele? című, a rendszerváltás utáni évek meghatározó, de mára visszavonult politikusait bemutató portréműsorral jelentkezik Császár Attila. Veiszer Alinda heti négyszer vezeti Alinda című műsorát, amelyben hétfőtől csütörtökig minden este 22:30-tól a művészvilág, a tudomány, a sport és a közélet szereplőivel beszélget aktuális témákról. Az arculatváltásból nem maradt ki a Híradó sem. Az új díszlet és az új főcímzene mellett esténként állandó hírolvasópárosok várják a nézőket. A Híradó és a Magyarország élőben zenei elemeit és a Hír TV általános zenei témáit Gulya Róbert zeneszerző komponálta. A hazai televíziózásban egyedülálló módon a főbb zenei motívumokat nagyzenekar, a Budapest Symphony Orchestra játssza.[44] Az átalakulással együtt azonban több korábbi műsor is búcsúzott. Megszűnt az esti műsorsávban 2007 ősze óta futó Lapzárta, de lekerült a műsorról a Paletta, a Ring, a Galéria és a Zöld övezet is. A szeptemberi megújulás utáni hónapokban még több új műsor indult, többek között a BBC Click helyett a BBC Travel Show-t sugározza a csatorna, míg saját gyártású műsorként az Életvonal és a Lelkünk rajta című műsorok indultak el.